Kurz „Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky“ je zaměřen na zlepšení dovedností v obchodní telefonické komunikaci. Lektorem kurzu je Míra Princ, specialista na obchodní telefonování. Kurz je vhodný pro všechny, kdo se chtějí zlepšit v telefonování a získávat lepší výsledky z dohodnutých schůzek a obchodů.
V kurzu se budeme zabývat metodami, jak správně telefonovat a představíme si základní pravidla při telefonování, která jsou určena nejen pro obchodníky. Naučíme se vést hovory tak, aby jsme měli lepší pocity, snížili odmítání a zvýšili produktivitu času, který věnujeme telefonování. Budeme se snažit telefonovat s chutí a bez nepříjemných pocitů a chyb. Všechny tyto dovednosti se dají naučit a během kurzu se naučíme telefonovat bravurně.
V kurzu se dozvíme, jak při telefonování zaujmout, jak vést hovory bez žádostí nebo prezentací, jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu, jak představit co přinášíme, jak vtáhnout druhou stranu do děje, jak zvládnout námitky a jak stanovit cíl telefonování. Dozvíme se také, jak si efektivně organizovat práci při telefonování.
Kurz je zaměřen zejména na obchodníky, kterým telefonování patří ke každodenní činnosti. V kurzu se proto naučíme získávat nové klienty a vyhnout se tradičním formám odmítání. Zjistíme, jak správně strukturovat telefonní hovor a jak zaujmout potenciálního klienta hned na začátku hovoru. Naučíme se také zvládat námitky a stanovit si jasný cíl telefonování.
Lektor kurzu Míra Princ má bohaté zkušenosti s obchodem a telefonováním, které nashromáždil za více než 20 let práce v České republice, Evropě, USA a Kanadě. Své zkušenosti se dělí prostřednictvím seminářů, konferencí, článků, knih a audio a video nahrávek.
Pokud chcete zlepšit své dovednosti v telefonování a dosáhnout lepších výsledků v obchodech, tento kurz je ideální volbou.