Lekce „Bezemoční komunikace“ je součástí kurzu „Kurz nejlepších manažerských dovedností aneb Jak působit na lidi“ vedeného lektorem Alexandrem Birčákem. Tato lekce se zaměřuje na emoční a rozumové aspekty bezemoční komunikace.
V rámci kurzu se studenti naučí, jak rozpoznat, co je pro jejich zaměstnance důležité a jak nastavit korektní a efektivní spolupráci. Budou se také učit pracovat se svými i cizími emocemi, ať už ve vztahu k týmu nebo v osobním životě.
Výuka je založena na troše teorie, ale převážně na praktických příkladech a cvičeních. Studenti budou mít možnost přemýšlet a hledat nová řešení pro konkrétní problémové situace, se kterými se setkávají v práci.
V rámci tohoto kurzu se naučíte:
– Jak odhalit, co by vaši lidé nejraději dělali, i kdyby za to nedostali zaplaceno.
– Jak identifikovat skryté příčiny demotivace u svých zaměstnanců.
– Jak budovat korektní vztahy v týmu.
– Jak lépe rozumět svým a cizím emocím.
– Jak ovlivňovat své i cizí emoce.
– Jak adekvátně reagovat na emoce druhých lidí.
Práce manažera může být často stresující a plná konfliktů nejen mezi zaměstnanci, ale také v osobním životě. Tento kurz vám pomůže řešit tyto výzvy a zlepšit vaši komunikaci a vztahy s lidmi kolem vás.
[Odkaz na popis kurzu](#popis-kurzu)