V této video lekci se podíváme na identifikaci podkategorií a vyhledávaných parametrů pro kategorii šaty. Nejenže si zde budeme všímat relevantních vstupních stránek pro tuto kategorii, ale budeme se také podrobněji zaměřovat na SEO strategie velkých fashion e-shopů Glami a Aboutyou. Přemýšlíte, zda tyto e-shopy využívají maximálně potenciál SEO? Existují v této oblasti možností pro zlepšení? Na tyto otázky nám odpoví tento školící video kurz.
K tomuto videu si můžete zdarma stáhnout dataset frází v excelu s názvem „sukne.xlsx“, který bude sloužit k analýze klíčových slov. Dále jsou k dispozici vizualizace nejvyhledávanějších vstupních stránek s názvem „sukne-landing-pages.png“ a vizualizace parametrických skupin a parametrů s názvem „sukne-parametry.png“.
Tento kurz je součástí celého kurzu s názvem „SEO a UX pro kategorie e-shopu“. Lektorem tohoto kurzu je Michal Binka.
V rámci tohoto kurzu se naučíte:
– Proč je důležité řešit UX v e-shopových kategoriích
– Jak identifikovat klíčová slova a fráze pro jednotlivé e-shopové kategorie
– Jak provést rychlou analýzu klíčových slov nad daty
– Jak vytvořit ideální kategorii pro různé produktové skupiny, jako jsou sluchátka, šaty nebo náušnice
– Jak ještě efektivněji vytvořit e-shopovou kategorii pomocí analytického nástroje
Pokud si přejete mít e-shopové kategorie ještě lépe připravené než velcí hráči trhu jako Alza, Mall nebo Glami, tento video kurz o SEO a UX je přesně pro vás. Po zakoupení kurzu máte také nárok na třicetiminutovou konzultaci s lektorem zdarma.