V této video lekci s názvem Jak zaujmout se naučíte, jak zaujmout potenciálního zákazníka hned na začátku telefonního hovoru. Lektor Míra Princ vám představí metody a techniky, které vám pomohou získat pozornost a vytvořit dobrý první dojem. Přijdeme na to, proč není telefonování žádost nebo prezentace a jak to správně pojímat. Během kurzu si projdeme jednotlivé fáze telefonátu a postup, kterým byste se měli řídit. Naučíme se také, jak efektivně představit, co vlastně přinášíme a jak vtáhnout potenciálního klienta do děje prostřednictvím vhodných otázek. Zvládnutí námitek je dalším důležitým bodem tohoto kurzu. Naučíte se s nimi pracovat a nevzdávat se stanoveného cíle telefonování. Organizace práce je další klíčový aspekt telefonování, který si rozebereme během lekce. Celý kurz Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky vám poskytne základní znalosti a dovednosti, díky kterým zvýšíte svou produktivitu a snížíte odmítání. Míra Princ, lektor kurzu, vám předá své zkušenosti z obchodu a telefonování získané z praxe v různých zemích.