Vstoupit do kurzu

Lekce „Organizace práce“ je součástí videokurzu „Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky“ vedeného lektorem Mírou Princem. Tato lekce se zaměřuje na efektivní organizaci práce při telefonování.

Telefonování je časově náročná aktivita, a proto je důležité jej provádět co nejefektivněji. Během této lekce se naučíte, jak si dobře zorganizovat svoji práci při telefonování a jak využít tento čas co nejlépe.

V rámci kurzu „Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky“ se zaměříte i na další aspekty telefonování, jako je zaujetí zájmu potenciálního zákazníka, správná struktura telefonního hovoru, představení toho, co přinášíte, vtáhnutí klienta do děje pomocí vhodných otázek a zvládání častých námitek.

Kurz vás podpoří v dosažení lepšího pocitu při telefonování, snížení odmítnutí a zvýšení produktivity času, který věnujete telefonování. Lektor Míra Princ má bohaté zkušenosti s obchodem a telefonováním, které získal v České republice, Evropě, USA a Kanadě.

Při telefonování je klíčová správná organizace práce, a to nejen pro obchodníky, ale pro každého. Kurz „Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky“ vám poskytne nástroje a techniky, jak efektivně organizovat svoji práci při telefonování a dosáhnout lepších výsledků.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu