Vstoupit do kurzu

Tato lekce s názvem „Pozvánka ke kurzu“ je úvodní lekcí kurzu Telefonování pro obchodníky – lepší pocity, lepší výsledky. V této lekci se lektor Míra Princ zaměří na to, jak správně strukturovat telefonní hovor.

V kurzu se dozvíte několik důležitých informací. Například se dozvíte, jak při telefonování zaujmout, jak nepojmout telefonování jako žádost či prezentaci, jaké jsou jednotlivé fáze telefonátu, jak představit co přinášíte, jak vtáhnout potenciálního klienta do děje, jak pojmout cíl telefonování a jak zvládnout námitky.

Každému se hodí vědět, jak správně telefonovat. Pokud patříte k obchodníkům, telefonování je zřejmě součástí Vaší práce. V tomto kurzu se naučíte všechny dílčí kroky, jak prostřednictvím telefonování získávat nové klienty a snížit odmítání. Kurz nám také ukáže, jak správně strukturovat telefonní hovor a jak ho vést tak, aby byl efektivní.

Lektorem tohoto kurzu je Míra Princ, který s námi sdílí své znalosti a zkušenosti z obchodního prostředí. Míra Princ má mnoho let zkušeností z obchodu a telefonování nejen v České republice, ale i v Evropě, USA a Kanadě. Je autorem článků, knih, audio a video nahrávek a pravidelně se účastní seminářů a konferencí.

Připojte se k tomuto kurzu a naučte se, jak správně telefonovat a dosáhnout lepších výsledků ve Vaší obchodní práci.

Vstoupit do kurzu

Reklama
Zavřít reklamu