V telefonátu není žádost nebo prezentace lekce se dozvíte, jak správně telefonovat a zaujmout svého klienta. Je důležité uvědomit si, že telefonování není o žádosti nebo prezentaci, ale o efektivnosti a dosažení cíle. Během lekce si projdete jednotlivé fáze telefonátu a naučíte se, jak je správně provést. Rovněž se dozvíte, jak dobře představit, co přinášíte a jak vtáhnout potenciálního klienta do děje. Zvládání námitek je také důležitou součástí telefonování a naučíte se, jak s nimi efektivně pracovat. Kromě toho se v kurzu dozvíte také tipy na organizaci práce při telefonování a stanovení cíle telefonování. Lektor kurzu, Míra Princ, vám předá své bohaté zkušenosti s obchodem a telefonováním, které shromáždil za mnoho let v České republice i v zahraničí. S jeho pomocí získáte lepší pocit z telefonování, snížíte odmítání a zvýšíte produktivitu času, který věnujete telefonování.