V této lekci se budeme zabývat četností výskytu frází v analýze klíčových slov. Tato tabulka nám pomůže při kategorizaci datasetu a určení priorit. Budeme mít možnost klasifikovat fráze podle toho, kolikrát se vyskytují v analýze klíčových slov. Na druhou stranu, fráze, které se v klíčovce vyskytují jen jednou nebo dvakrát, nemusíme klasifikovat do určených skupin.
Tato lekce je součástí kurzu „Kurz SEO: Analýza klíčových slov“ vedeném Michalem Binkou. V tomto kurzu se naučíte vytvořit nejdůležitější SEO analýzu krok za krokem. Analýza klíčových slov je klíčová pro identifikaci relevantních a vysoce vyhledávaných klíčových slov a frází, na které se daná webová stránka chce zaměřit.
V průběhu kurzu se naučíte, jak shromáždit relevantní a vyhledávaná klíčová slova a fráze, jak očistit data v nástroji OpenRefine, jak kategorizovat fráze do tématicky souvisejících bloků a jak vizualizovat data pomocí kontingenčních tabulek. Tento kurz vám také ukáže, jak využít analýzu klíčových slov v praktické práci.
Pokud se chcete věnovat SEO komplexně, systematicky a správně strategicky, analýza klíčových slov je nezbytná. Tento kurz vás provede celým procesem analýzy klíčových slov a poskytne vám skvělý návod a techniky, které budou přínosné pro vaši práci.
Najdete ho v kurzu „Kurz SEO: Analýza klíčových slov“ s Michalem Binkou. Po zakoupení kurzu získáte také třicetiminutovou konzultaci s lektorem zdarma.